תקנון משלוחים, ביטולים והחזרות ואחריות
אנגל 78, מרכז דמרי, קומה 1, כפר סבא
Tel: +972-54-7486111, Email: Babylee.sales@gmail.com
משלוחים
בייבי לי מאפשרת משלוחים לכל רחבי הארץ ובהתאם לאזורי החלוקה למעט ריהוט.
בעת רכישה באתר או טלפונית יש לציין באיזו שיטה מועדפת ישלח המוצר.
תעריפיי הובלה והתקנה עבור ריהוט מפורסמים באתר תחת מחירון ריהוט. מחירים ניתן לקבל גם במעמד הרכישה וישולמו ישירות למרכיב.
בכל מקרה של הובלה מעל קומה 3 ללא מעלית, יעדים רחוקים, הובלה מיוחדת כגון מנוף וכדומה, יתווסף תשלום נוסף בהתאם.
מחירון עלות המשלוחים יפורסם באתר עבור כל מוצר ויעודכן מעת לעת בהתאם לתעריפים של חברת השילוח
-
ניתן לאסוף את המוצר ממחסני החברה בכתובת: הנחלים 7, בצרה או מהחנות בכפר סבא, אנגל 78 וזאת אך ורק בתיאום מראש. יש לבחור באופציה של איסוף עצמי וליצור קשר עם שרות הלקוחות במספר: 0547-486111
-
יש לתאם מול שרות הלקוחות את מועד האספקה בהתאם למלאים ולמועדי המשלוחים
-
זמני אספקת המוצרים יהיו בהתאם לזמינות המוצרים במלאי ובכפוף למועד הנקוב בהזמנה
-
במידה והמוצר אזל מהמלאי, המוצר יבוטל מההזמנה
-
התשלום עבור המשלוח וההרכבה ישולמו ישירות לחברת ההובלות החיצונית. יתכן תיאום ו/או תשלום נוסף עבור הובלה חריגה (לרבות קומה גבוהה, גישה מוגבלת וכדומה) או אמצעים מיוחדים הדרושים לשם הובלת המוצר (פירוק, מנוף וכו'), אשר אינם בשליטת ובאחריות בייבי לי, וככל שידרשו, אלו יתואמו בין הלקוח למוביל ובאחריותם בלבד. באחריות הלקוח לעדכן את שרות הלקוחות מראש
-
ההזמנה באתר אינה מהווה את התחייבות החברה לאספקתה. ההזמנה באתר תיבדק ביידי שרות הלקוחות, יבדקו המלאים ובמידת הצורך יצור שרות הלקוחות קשר עם הלקוח לשינויים
החזרות וביטולים
בייבי לי מעניקה ללקוחותיה אפשרות להחזיר או להחליף מוצר שנרכש בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו והמדיניות הנהוגה בחברה, כדלקמן:
-
מוצר חדש שנרכש יוחזר באריזה מקורית בלבד, כאשר האריזה סגורה ושלמה ובתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש וזאת עד 14 יום מתאריך הקניה ובצירוף הוכחת קניה.
-
מוצר שהורכב בבית הלקוח כגון רהיט, מיטה, שידה, כורסה, הדום וכיו"ב, לא ניתן להחזיר
-
הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 054-7486111, במייל babylee.sales@gmail.com. בהודעת הביטול יש לציין שם ומספר חשבונית
-
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% (מסכום העסקה) + 9.9 ש"ח. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן
-
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה
-
המוצר יוחזר באריזתו המקורית ובלא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק
-
במידה והמוצר הינו מזרן יש להחזירו עם הפלסטיק העוטף ללא פתיחה. לא יתקבל מזרן עם אריזה פגומה
-
לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו
-
החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי
-
לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח
-
עלות ההובלה לא תוחזר ללקוח ובאחריות הלקוח להחזיר את המוצר לבית העסק
-
החזרת התמורה ללקוח תהיה בהתאם לאמצעי התשלום ברכישת המוצר ובניכויי דמיי ביטול של 5% (מסכום העסקה כולה) + 9.9 שח
-
מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה וזאת רק כאשר המוצר יוחזר כחדש ובאריזתו המקורית, בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש ובצירוף אישור החלפה ו/או חשבונית הקנייה
-
מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים זו נוסחה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אחריות
שביעות רצונם של לקוחותינו חשובוה לנו. לכל שאלה אתם מוזמנים לצור קשר בפרטים המופיעים בראש העמוד. יש לשלוח תעודת אחריות זו שהיא חתומה ע"י הרוכש אלינו במייל או בדואר בהתאם לפרטי ההתקשרות המופיעים בראש העמוד.
תקופת האחריות:
-
תקופת האחריות עבור הריהוט היא לשנה מלאה, החל ממועד אספקת המוצרים לבית הלקוח
-
במידה והלקוח עבר דירה או שינה את כתובתו והעביר את הריהוט בעצמו או בעזרת מתקינים חיצוניים תבוטל האחריות
-
האחריות תינתן למי ששמו וכתובתו מצוינים בתעודה בלבד
-
החברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שרות ותיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות
תנאי האחריות:
-
לקונה יש חשבונית ותעודת אחריות זו חתומה בידי גורם מוסמך מבייבי לי – יבוא ושיווק מוצרי תינוקות
-
תעודת האחריות תקפה למקרה של שימוש בייתי בלבד ובתנאי שימוש המוגדרים בתעודה הנ"ל. במקרה של שימוש מסחרי במוצר, האחריות אינה תקפה
-
אנו אחראים לתיקון כל פגם הנובע מליקוי בייצור. התיקון\החלפה יתוקן\יוחלף וזאת בכפוף לשיקול דעתנו הבלעדי
-
במידה והמוצר לא מותקן מיידית, יש לאכסנו בתנאים מתאימים: טמפרטורה של 18-21 מעלות צלזיוס ותנאי לחות של לא יותר מ- 50%. באחריות הלקוח לוודא שהמוצר שקיבל תקין
במקרים הבאים האחריות לא תחול:
-
רהיט אשר נרכש מתצוגה, כרהיט סוג ב' או במסגרת מכירת עודפים
-
ריהוט אשר הובל והורכב ע"י הלקוח או ע"י גורם לא מוסמך מטעמנו (בייבי-לי)
-
הפגם נגרם כתוצאה מהובלה, הרכבה או מטיפול ע"י גורם לא מוסמך של בייבי לי
-
פגמים עקב בלאי סביר ולא בשל פגם בייצור
-
הפגם נובע מהבדלי גוון צבע כתוצאה מתכונותיו הטבעיות של המוצר
-
הפגם נגרם כתוצאה מ: כוח עליון, מים, אש, חבלה, שבר או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר, רשלנות הצרכן וכדומה
-
האחריות אינה מכסה כל פגיעה על ידי מזיקים למיניהם
-
סדקים לא מהותיים במוצר
כללי :
-
יש לוודא בעת קבלת המוצר שהוא אינו פגום בזמן התקנת המוצר ע"י גורם מוסמך של בייבי לי
-
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו, נעשה בהם שימוש, אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש. במקרה ולא מתאפשרת החלפה יובא בחשבון משך זמן השימוש במוצר עד לקלקולו, או גילוי הפגם וזאת לצורך החזר כספי. לבייבי לי הזכות לבחור בין תיקון להחלפת רהיט או חלק ממנו לבין תשלום או החזר תשלום חלקי, הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי של בייבי לי.
-
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מגוון המוצרים שברשותה, ו/או חלקיהם , ו/או להוציאם מהמגוון. במקרה בו המוצר נושא תעודת אחריות ומוצר זה אינו קיים במגוון מוצרי החברה, תהיה החברה זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה, שווה ערך בניכוי פחת שימוש.
-
בעת ההתקנה וההרכבה יש להיות נוכחים בסביבת המתקין ולוודא שאין פגם במוצר. יציאת המתקין מבית הלקוח ללא הערות הלקוח מעידה כי המוצר הגיע תקין ולא תהיה ללקוח כל טענה בהמשך. במידה ויש מספר אופציות להרכבת מוצר ואין בסביבת המרכיב אדם להוועץ עימו, יתקין המתקין את המוצר לפי שיקול דעתו.
-
במידה והלקוח בחר באופציה של איסוף עצמי, הרכבת המוצר הינה באחריותו ובייבי לי אינה אחראית לכל נזק שיגרם מהשימוש במוצר או לכל נזק שיגרם בזמן ההרכבה. באחריות הלקוח לוודא שהמוצר יצא ללא נזק ממחסן החברה
דף הנחיות לטיפול במוצרים:
-
יש להימנע ממגע ישיר של מים עם הרהיטים: הימנעו מהתזה של מים או הצטברות מים סביב רגלי הרהיטים בעת ו/או לאחר שטיפת הרצפה
-
יש לנגב את רגלי הרהיטים במטלית יבשה לאחר סיום שטיפת הרצפה
-
אין להשתמש בחומרי ניקוי העשויים מחומרים ממיסים. חומרים אלו עלולים לפגוע בציפוי המגן על הרהיטים
-
הרהיטים מיועדים לשימוש בתוך הבית, אין לחשוף את הרהיטים לשמש
-
בזמן פתיחת המגירות אין להישען על המגירות
-
את המגירה אין למלא פריטים מעבר לגובה חזית המגירה
-
אין לפתוח את דלתות הארון מעבר לזווית של 90 מעלות
-
אין להזיז את הארון כשיש בתוכו פריטים
-
אין להזיז את הארון אלא על ידי מרכיב מוסמך של החברה
-
אין לגרור את הארון בשום אופן!!
-
את השולחנות יש להרים מהרגלים ולא מפלטת השולחן
-
מומלץ להשתמש בחומר שקוף קשיח כגון זכוכית או פרספקס לצורך שמירה על פלטת השולחן מפני שריטות וכתמים
-
אין לקפוץ על המיטות
-
אין לגרור את מגן המיטה על קורת האורך של המיטה, שכן המגן ישרוט את המיטה
-
האחריות תפוג במקרה של טיפול ברהיטים החורג מהכללים הנ"ל
נא מלא את הפרטים לעיל:
בייבי לי מאחלת הנאה מהמוצר שרכשתם
שם הקונה וכתובתו: _________________________________________________________________
שם המוצר: _______________________________________________________________________
תאריך הקנייה: ______________תאריך ההתקנה (ע"י מתקין מוסמך מטעם בייבי לי): _______________
חתימת הקונה: ______________ חתימה\חותמת החנות: ______________